تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۱۰۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

اجرای طرح چشمه تعاون دربانک توسعه تعاون

به منظور افزایش ضریب نفوذ بانک در بخش تعاون و شناسایی و جذب تعاونی‌ها در کل کشور، در جهت ارائه خدمات به این بخش، طرح چشمه تعاون در بانک توسعه تعاون اجرا می‌شود.
تدبیر24»سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق‌تر نیاز تعاونی‌ها و بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال‌سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها ازجمله مهمترین اهداف این طرح به شمار می‌آید.
وی افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی شده است که جهت پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح درسطح کشور و شعب تابعه استفاده می‌گردد و نتایج آن درتدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آتی قابل بهره‌برداری می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: