تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حمله ترکیه به شهر عفرین در شمال سوریه را یک اشتباه و مصداق بارز تعدی به کشور دیگر دانست و در عین حال گفت که آمریکا با هدف ایجاد آشوب در منطقه، کردهای سوریه را تجهیز کرده است که این باعث نگرانی ترکیه شد.

تدبیر24»ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به حمله ترکیه به کردهای سوریه در شمال این کشور با تاکید بر این  نکته که آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال ناامن کردن منطقه هستند، گفت: همه کشورهای منطقه این اصل را پذیرفته و به این باور رسیده‌اند که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تنش در منطقه‌اند با همین هدف آمریکا هزاران اسلحه را به کردستان فرستاد و کردهای سوریه را تجهیز کرد. اتفاقی که باعث نگرانی ترکیه شد و با هدف خنثی کردن هرگونه اقدامی کار پیشدستانه‌ای انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری حق تعرض به کشور دیگری را ندارد، اظهار کرد: کسی حق ندارد نسبت به کشور دیگری تعرض داشته باشد و بدون هماهنگی وارد آن کشور شود. قطعا این کار ترکیه پسندیده نیست. نباید این اقدامات بابی را در منطقه باز کند تا هر کسی که دارای قدرت است خود را مجاز به ورود به کشور دیگری و در نهایت تعدی کند. چون اینگونه اقدامات باعث تجزیه کشورهای دیگر می شود و تجزیه کشورهای اسلامی نیز خطری برای جهان اسلام محسوب خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اقتدار مسلمانان در منطقه اولویت همه ما است، افزود: باید با حفظ انسجام، همدلی و هماهنگی قدرت را در منطقه ایجاد کنیم تا بتوانیم در برابر متجاوزین و مستکبرین ایستادگی کنیم. این اتفاق نهایتا منجر به از بین بردن غده سرطانی در منطقه یعنی صهیونیست‌ها خواهد شد.

نانواکناری در جمع بندی با تاکید بر اینکه آمریکا کردهای سوریه را مجهز کرده است، گفت: هدف آمریکا تحریک کشورها در منطقه است تا در نهایت سلاح‌هایش را به فروش برساند و از طرف دیگر منطقه را به آشوب کشاند. باید کشورهای جهان اسلام حواسشان به توطئه‌های آمریکا باشد که نمونه آن را در گذشته در افغانستان، سوریه و عراق و امروز در بخشی از پاکستان می بینیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، آشوب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها