تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
سرمربی میلان تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر لاتزیو دانست، البته او اعتراف کرد که گل نخست تیمش اشتباه بود.
تدبیر24»میلان پیروزی ارزشمندی را در هفته بیست و دوم رقابت‌های سری A  به دست آورد تا نشان دهد که با اینزاگی متحول شده و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.
میلان که در سن سیرو از لاتزیو پذیرایی کرد توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.
گل نخست میلان با اعتراض زیاد سرمربی و بازیکنان لاتزیو همراه شد و خود گتوزو هم اعتراف کرد که گل درستی نبود.
سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید با صداقت صحبت کنم و بگویم که گل نخست ما درست نبود اما عادلانه هم نیست که تنها درباره این صحنه سخن به میان آورد. بازی صحنه‌های دیگری هم داشت.
گتوزو ادامه داد: به پیروزی رسیدیم و باید به چنین پیروزی‌هایی عادت کرد. تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کردیم و خوشبختانه به آن چه که می‌خواستیم هم دست پیدا کردیم. از بازیکنان به خاطر این بازی خوب و تلاش زیادی که از خود نشان دادند تشکر می‌کنم. از کسب این پیروزی شیرین بسیار خوشحال هستم.
گتوزو در پایان سخنانش گفت: باشگاه میلان امسال هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرد و باید بگویم که رفته رفته ثمره این هزینه خود را می‌بیند. الان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم که این بازی‌های خوب ادامه پیدا کند. نباید مغرور شویم. پیروزی برای ما در هر دیداری ضروری است.
برچسب ها: تدبیر24 ، گتوزو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها