تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
ابطحی:
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده در لایحه بودجه برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان شفاف نیست، گفت: در بودجه‌ریزی باید نهایتا ۱۰ درصد این اعتبار از طریق فروش اوراق یا واگذاری‌ها حاصل شود.
تدبیر24»سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وضعیت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، توضیح داد: دولت در تبصره چهارم لایحه بودجه برای این مهم ردیف اعتباری را پیش‌بینی کرده بود که از اعتبارات "صندوق توسعه ملی" رقمی برای آن برداشته شود اما با توجه به اینکه این تصمیم مخالف سیاست‌های کلی نظام بود با تغییرات ایجاد شده اعتبار این موضوع به ردیف‌های دیگر منتقل شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گویا رقم 3هزار و 500 میلیارد تومان ردیف اعتباری برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است اما باز هم اِن‌قلت‌های به این ردیف بودجه به دلیل عدم شفافیت وارد است.

وی بیان کرد: این اعتبار باید از فروش اوراق و واگذاری‌ها حاصل شود اما از آنجا که وضعیت فروش و واگذاری‌ها و درآمد حاصل از آن‌ها مشخص نیست نمی‌توان نسبت به تامین صددرصدی پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش یقین حاصل کرد.

ابطحی همچنین با انتقاد از استانی شدن بودجه آموزش و پرورش، افزود: ممکن است دولت برنامه‌های دیگری برای جبران این خلاءها داشته باشد اما با نگاه به کلیات بودجه نمی‌توان نسبت به داشتن برنامه برای پرکردن این شکاف‌ها ازسوی دولت امیدوار بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید منابع شفاف و مطمئن‌تری برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش قرار داد، افزود: در بودجه‌ریزی باید نهایتا 10 درصد این اعتبار از طریق فروش اوراق یا واگذاری‌ها حاصل شود؛ نه همه آن.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها