تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

اختصاص یک درصد از درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به پاداش پایان خدمت فرهنگیان

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در سال آینده حدود 3570 میلیارد تومان از یک درصد درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و دانشگاه اختصاص می‌‌یابد.
تدبیر24»محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «نامه انتقادی وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس درباره حذف اعتبار لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از صندوق توسعه ملی»، اظهار داشت: پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در برخی دستگاه‌ها وجود دارد مانند دانشگاه‌های علوم پزشکی که هنوز پاداش پایان خدمت مربوط به سال‌های 94 و 95 خود را دریافت نکرده‌اند یا در دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز بخش زیادی از پاداش پایان خدمت مربوط به سال‌های 94 و95 پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: پاداش پایان خدمت کارکنان دولت بحثی کلی است، اما خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفته است، آموزش و پرورش توانسته است، پاداش پایان خدمت مربوط به سال‌های 94 و 95 فرهنگیان را پرداخت کند و فقط پاداش مربوط به سال 96 باقی مانده است و از این جهت از سایر دستگاه‌ها جلوتر است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در خصوص حل مشکل در عدم پرداخت پاداش پایان خدمت از طریق صندوق توسعه ملی، گفت: وقتی این اشتباه را در بودجه دولت دیدیم، کار مهمی را اعضای کمیسیون آموزش مجلس انجام دادند و این بود که توانستیم منبع جدیدی را پیشنهاد داده و این تصویب شد. این مصوبه اختصاص یک درصد از درآمد بانک‌ها و شرکت‌های دولتی بود که به این کار اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: این یک قانون است و سال قبل تصویب شد و برای سال جاری 3 هزار میلیارد تومان است که تاکنون 900 میلیارد تومان آن واریز شده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: برای سال آینده این منبع حدود 5 هزار و 200 میلیارد تومان است که تاکنون، 3 هزار و 570 میلیارد تومان آن به پاداش پایان خدمت فرهنگیان و دانشگاه اختصاص داده شده است.

زاهدی با بیان اینکه عمده این بودجه به آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود، ابراز داشت: یقیناً پاداش پایان خدمت سال 96 فرهنگیان  پرداخت خواهد شد و امیدواریم اگر امکان پرداخت آن برای دولت فراهم شد، آن را بپردازد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: