تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

قاتل پسرش را کشت

فرمانده انتظامی گرمسار از قتل یک جوان به دست پدرش در این شهرستان خبر داد و گفت: این جوان روی والدین خود اسید پاشی کرده و پدر برای دفاع از خود، وی را از پای درآورد.
تدبیر24»ابوذر قربانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از کشته شدن یک جوان گرمساری خبر داد و بیان کرد: شامگاه گذشته یک جوان گرمساری که برای دریافت پول خرید مواد با پدر و مادر خود درگیر شده بود به قتل رسید.

وی افزود: درگیری این خانواده با فرزند معتاد باعث شده بود تا این جوان به صورت پدر و مادر خود اسید پاشی کند و پدر برای جلوگیری از این اقدام وی و دفاع از خود، جوان را با بیل مورد ضرب قرار داده است.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: این پدری گرمساری با بیل فرزندش را مورد ضرب قرار داد که همان ضربه سبب مرگ وی را فراهم آورد.

قربانی تاکید کرد: پدر و مادر این جوان معتاد گرمساری به دلیل اسید پاشی به بیمارستان منتقل شدند تا به آسیب دیدگی شدید آنها از ناحیه چشم و صورت رسیدگی شود.

وی افزود: والدین این جوان گرمساری تحت نظارت پلیس هستند تا به این پرونده رسیدگی شود.

برچسب ها: تدبیر24 قاتل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: