تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
مدیرکل حج و زیارت کردستان خبر داد؛
مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش 63 درصدی اعزام حجاج به مکه مکرمه و مدینه منوره نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، هاشم ناظمی‌جلال در برنامه‌ زنده از شبکه استانی کردستان اظهار داشت: افرادی که دارای کارت‌های ودیعه‌گذاری قبل از سال 87 هستند می‌توانند برای ثبت نام اعزام به حج عمره مفرده به دفاتر خدمات زیارتی استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اولویت‌های 300 تا 330 نیز می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان از افزایش 63 درصدی اعزام حجاج نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال 790 هزار نفر از سراسر کشور برای انجام مناسک حج به مکه مکرمه و مدینه منوره عازم می‌شوند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه اولین کاروان امسال در تاریخ 20 دی ماه سال‌جاری اعزام می‌شود، تصریح کرد: هزینه‌های حج عمره در سال‌جاری نسبت به سال گذشته 15 درصدی کاهش یافته است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان در ادامه به اعزام 902 زائر کردستانی در حج تمتع امسال به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: این تعداد زائر در قالب هفت کاروان از شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، قروه و مریوان عازم سرزمین وحی شدند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه 31 نفر از این تعداد عوامل اجرایی کاروان‌ها بودند، تصریح کرد: 400 زائر مرد و 471 زائر زن در قالب این کاروان‌ها در مهرماه امسال به مکه مکرمه و مدینه معظمه مشرف شدند.

وی با اشاره به اقامت 10 روزه حجاج در سرزمین وحی، اظهار داشت: 121 نفر از زائران استان کردستان از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها