تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
هزاران تن از ساکنان لندن در تظاهراتی گسترده از دولت خواستند تا بودجه بیشتری را در اختیار سرویس بهداشت ملی انگلیس (ان‌اچ‌اس) قرار دهد.
تدبیر24»اتحادیه‌های تجاری و حزب کارگر به عنوان اصلی‌ترین گروه اپوزیسیون، از اعتراضات "ان‌اچ‌اس در بحران: اوضاع را درست کنید" حمایت کردند.

تظاهرکنندگان شنبه با پلاکاردهای "ان‌اچ‌اس ما را نجات دهید" و "کارکنان بیشتر، تخت بیشتر، پول بیشتر" به سمت مرکز لندن حرکت کردند و خودشان را به مقابل دفتر ترزا می، نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس رساندند.

خدمات درمانی تحت حمایت دولت انگلیس زیر بار فشارهای بی‌شماری قرار دارد و جمعیت سالخوردگان با شتابی بیشتر از سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد و درخواست برای دریافت خدمات بالاست. بیماری در فصل زمستان و خروج تعداد کثیری از نیروهای کادر درمانی که از وضعیت ناراضی بودند منجر شد تا هزاران جراحی لغو شود و دریافت آمبولانس و درمان فوری با تاخیر انجام شود.

دولت انگلیس اما می‌گوید منابع مالی بیشتری را در اختیار بخش درمانی و آموزش بیشتر پزشکان و پرستاران این کشور قرار می‌دهد.

برچسب ها: تدبیر24 ، انگلیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها