تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

مدافع یوونتوس در رویای کسب سه گانه

مدافع برزیلی یوونتوس امیدوار به کسب سه گانه با پیراهن این تیم است.
تدبیر24»الکس ساندرو در یکی دو فصل اخیر بازی‌های درخشانی را برای یوونتوس به نمایش گذاشته و پیشرفت چشمگیری در این تیم ایتالیایی داشته است.

خبرهای زیادی درباره جدایی ساندرو از یووه و حضورش در چلسی به گوش می‌رسد اما این بازیکن تاکید کرد که در اندیشه جدایی نیست.

او گفت‌: من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و تنها روی حضور در یوونتوس تمرکز دارم. از حضور در شهر تورین خوشحال هستم و باید بگویم که دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارم. نمی‌خواهم که یووه را ترک کنم. کسب سه گانه با پیراهن یوونتوس رویا من است و به آن می‌اندیشم.

این بازیکن برزیلی ادامه‌ داد: حضور در جام جهانی با پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل برای من یک رویا خواهد بود. می‌خواهم این افتخار بزرگ را به دست آورم.

ساندرو درباره بازگشت دیبالا به شرایط بازی، گفت‌: این خبری خوشحال کننده برای ما است. دیبالا بازیکن با استعداد و کلیدی است و بدون شک حضور او می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: