تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
رئال مادرید با هدایت سرمربی فرانسوی توانست در ۴۳ بازی به رکورد ۱۰۰ گل برسد.
تدبیر24»کریستیانو رونالدو شنبه شب در پیروزی چهار بر صفر رئال مادرید مقابل آلاوس نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا سفیدپوشان اولین تیمی باشند که به رکورد ۱۰۰ گل در این فصل می‌رسند. شاگردان زین‌الدین زیدان در ۴۳ بازی (در همه رقابت‌ها) توانستند به چنین رکوردی برسند.

از زمان حضور رونالدو در تیم مادریدی در فصل ۱۲-۲۰۱۱ بود که این تیم برای رسیدن به ۱۰۰ گل تنها به ۳۲ بازی نیاز داشت. هم‌چنین در فصلی که سفیدپوشان فاتح اوندسیما (یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) شدند توانستند چنین رکوردی را به ثبت برسانند.

آمار این فصل مادرید با سال گذشته متفاوت است. تیم زیدان در فصل گذشته در ۳۵ بازی و ثبت میانگین ۲.۸۵ گل در هر بازی توانست به ۱۰۰ گل برسد. در فصل جاری میانگین گل در هر بازی ۲.۳۲ بود.

آمار عجیب دیگر سفیدپوشان در این فصل، ناکامی در گلزنی در ۵ بازی بود که سه بار در سانتیاگو برنابئو اتفاق افتاد. جالب این‌جاست مادرید در هر سه بازی (رئال بتیس، بارسلونا و ویارئال) مغلوب شد. دو بازی دیگر در سن مامس و واندا متروپولیتانو برگزار شدند که هر دو دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها