تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شاهرود خبر داد.
تدبیر24»سردار قاسمی درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال ده‌ها کیلو تریاک از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استانهای شمالی کشور، فورا ۳ اکیپ از ماموران زبده این پلیس بهمراه اکیپی از مرکز استان محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت پوشش قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی خودروهای حمل مواد در یکی از جاده های اطراف شاهرود به نامبردگان دستور ایست داده شد که رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس متواری شده و از تجهیزات نصب شده بر روی خودرو در راستای فرار از چنگ ماموران استفاده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: درنهایت ماموران با استفاده از اسلحه وبا هدف قرار دادن لاستیک‌های خودرو ، خودروهای مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این عملیات در نیمه های شب صورت گرفت گفت: قاچاقچیان جوان پس از زمین‌گیر شدن، خودروهای خود را رها و با استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که ماموران ورزیده پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعقیب آنان در نهایت هر ۶ قاچاقچی را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروها ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

سردار قاسمی از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و گفت:  متهمین پس از بازجویی‌های انجام شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: