تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
گتوزو بعد از شکست رم:
سرمربی میلان از پیروزی ارزشمندی که تیمش برابر رم به دست آورد بسیار خوشحال است.
تدبیر24»نتایج درخشان میلان با هدایت گتوزو هم‌چنان ادامه‌ دارد.

میلان در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های سری A  در خانه رم به میدان رفت و توانست با دو گل بازی را به سود خود به پایان رساند تا نشان دهد که با آمدن گتوزو به کلی متحول شده است.

سرمربی میلان در نشست خبری بعد از پیروزی برابر رم، گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم. تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است و باید بهتر از این هم ظاهر شود. در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه‌ داد: بعد از ۱۲ بازی در خانه رم توانستیم به پیروزی برسد و این نشان می‌دهد که پیروزی ارزشمندی را به دست آورده‌ایم. این پیروزی به راحتی به دست نیامد و نشان دادیم که از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌بریم. رقابت در بین بازیکنان ما زیاد است و این به سود همه است.

گتوزو در پایان سخنانش، گفت‌: هواداران میلان دوست دارند که تیم به رده چهارم صعود کند. ما نهایت تلاش خود را در هر دیداری به کار می‌گیریم. نباید مغرور شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوار به کسب نتایج خوب در دیدارهای بعدی هستیم.

میلان با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴۴ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

برچسب ها: تدبیر24 ، گتوزو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها