تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
بطحائی:
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه امروز مربی تربیتی نباید محدود به اجرای برنامه و مراسم مدرسه باشد گفت: محدود کردن دامنه فعالیت مربی تربیتی، ظلم و جفا به جریان تربیت در مدرسه است. ماموریت مربیان تربیتی نیازمند یک بازتنظیم است.
تدبیر24»سید محمد بطحایی در همایش بزرگ باغبانان بوستان تربیت و گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی با بیان اینکه شاید آن ایامی که شهید رجایی با همفکری شهید باهنر این نهاد را تاسیس کرد، عمق این تصمیم پیدا نبود و مورد توجه قرار نگرفت گفت: اما اثربخشی و ضرورت وجود این نهاد به وضوح آشکار شد.

وی افزود: به تعبیر رهبری، وجود نهاد تربیت خون و رمق تازه‌ای در روح انقلاب دمید. مربیان تربیتی در اوایل انقلاب همچون پرچمداران انقلاب عمل کردند. بسیاری مدیران کشور کار خود را از آموزش و پرورش و عمدتا در سمت امور تربیتی شروع کرده بودند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در آن زمان بسیاری مربیان امور تربیتی مسوولیت مدیریت مدارس را برعهده گرفتند و بتدریج هدایت و تربیت اسلامی و انقلابی دانش آموزان با تزریق نیروهای جدید توزیع شد گفت: هرچند به دلیل پیچیدگی مسایل تعلیم و تربیتی بار هدایت دانش آموزان کماکان بر دوش مربیان تربیتی است. در ساختار سازمانی مدارس امروز این نقیصه وجود دارد و کماکان راهبری جریان تربیت در مدارس بر عهده مربیان است. به عبارتی نخ تسبیح در فعالیت های تربیتی بر عهده مربیان تربیتی است.

بطحایی ادامه داد: امروز مربی تربیتی نباید محدود به اجرای برنامه و مراسم مدرسه باشد. محدود کردن دامنه فعالیت مربی تربیتی، ظلم و جفا به جریان تربیت در مدرسه است. باید فضای تربیتی مدرسه دائما رصد شود.

وی با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین گفت: آیا حرکت به سمت دستیابی حیات طیبه انجام می‌شود"؟ مربی تربیتی باید مرتب این جریان را رصد کند و حسگر هوشمندی باشد که جریان تربیتی در مدرسه را تحلیل و این تحلیل را به اطلاع همکارانش برسد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید فضای فعالیت در مدرسه بر محور تربیت باشد گفت: ماموریت مربیان تربیتی نیازمند یک بازتنظیم است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها