تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات وجرایم احتمالی مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داد.

تدبیر24»علی صالحی دادستان شیراز گفت: با توجه به نزدیکی ایام پایان سال و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال که متاسفانه هرسال شاهد برخی رخدادهای تلخ هستیم، شعبه ویژه‌ای را به موضوع رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی مرتبط با آن اختصاص داده‌ایم.

وی با هشدار نسبت به توزیع و فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک و تاکید بر برخورد جدی با آن افزود:هماهنگی های مناسبی با مجموعه های ذی ربط به منظور نظارت و جلوگیری از توزیع و فروش مواد محترقه خطرناک که می تواند موجب بروز حوادثی تلخ بشود،انجام شده است.

صالحی با هشدار به افرادی که چهارشنبه آخر سال را بهانه ای برای سودجویی از طریق فروش مواد و وسایل غیر مجاز،غیر استاندارد و خطرناک قرار می دهند ،از خانواده ها هم خواست از رفتارهای پرخطر فرزندان خود در این ایام که ممکن است منجر به صدمات جدی به فرزندان شود،با نظارت کامل جلوگیری کنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها