تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
شرکت هواپیمایی دلتای امریکا از توقف کامل پروازهای مسکو به شهرهای مهم امریکا خبر داد.
تدبیر24»کمپانی هواپیمایی دلتا اعلام کرد: در فصل تابستان علی‌رغم افزایش سفرهای خارجی فصلی، این‌گونه پروازها از مسکو انجام نخواهد شد و از این پس مسافران روس می‌توانند با شرکت‌های همکار همانند کی‌ال‌ام و ایرفرانس پس از سفر به پاریس و یا آمستردام به امریکا سفر کنند.

در آخر سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت امریکایی به دنبال کاهش ترافیک مسافربری از روسیه به خارج از این کشور، به طور چشمگیری تعداد پروازهای خود از مسکو را کم کرد اما در فصل تابستان مجددا از سر گرفت.

در حالی که از سال ۲۰۱۷ میلادی تا کنون شمار مسافران پروازهای خارجی در روسیه بیش از ۴ درصد رشد داشته این شرکت هوایی امریکایی تصمیم به قطع پروازهای مستقیم خود از مسکو گرفته است.

تنش دیپلماتیک میان روسیه و امریکا و در پی آن توقف صدور ویزاهای گردشگری امریکا در کنسولگری های این کشور در روسیه، باعث کاهش شدید تعداد مسافران شده است.

هر چند روند صدور ویزای امریکا در روسیه از سر گرفته شده است اما تاخیرهای طولانی و موانع زیادی که سفارت امریکا برای مسافران روس ایجاد کرده، بسیاری را از سفر به این کشور منصرف کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها