تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و جشن سال نو برای افراد بی خانمان و کارتن خواب خبر داد.
تدبیر24»رضا قدیمی با بیان اینکه روز گذشته 1000 کودک کار و در معرض آسیب با حضور در بوستان یاس و به مناسبت هفته منابع طبیعی، درخت کاشتند، گفت: شهرداری تهران 16 مرکز پرتو دارد که در این مراکز 3000 کودک کار، بدسرپرست و در معرض آسیب تحت پوشش قرار گرفتند که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، شهرداری تهران برای آنها مراسم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان با حضور دو معاون حمل و نقل و فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بوستان یاس درخت کاشتند، گفت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های خاصی را برای سال نو کارتن خواب‌ها، کودکان کار و ... برنامه ریزی کرده‌اند.

قدیمی با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال افراد بی خانمان در 17 مددسرای تحت پوشش برنامه‌های خاص داریم، تصریح کرد: همچنین تعدادی از آرایشگرها با راه اندازی کمپینی در روزهای پایانی سال به مددسراها خواهند آمد تا نسبت به اصلاح موی افراد بی خانمان اقدام کنند.

وی افزود: همچنین خیرین زیادی برای افراد بی خانمان لباس آورده و حتی برای «سبزی پلو با ماهی» کارتن خواب‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

قدیمی افزود: امسال جشن چهارشنبه آخر سال و سال نو برای کارتن خواب‌ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها