تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از افتتاح مُدرن ترین سینمای جنوب کشور در قشم با حضور علی جنتی رئیس نهاد ریاست جمهوری خبر داد.
تدبیر24»علیرضا کمساری در تشریح این خبر گفت: سینما سیتی سنتر 2 همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه (س)، گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر با حضور مقامات کشوری و منطقه آزاد قشم به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این سینما به عنوان پیوست فرهنگی دو مجتمع سیتی سنتر 1 و 2 در فضایی به مساحت 400 متر مربع با ظرفیت پذیرش 276 تماشاگر با داشتن پرده اکران 60 متر مربعی، سیستم دالبی و سیستم دیجیتال نمایش فیلم به عنوان یکی از مدرن ترین سینماهای کشور و هم‌تراز با پردیس کورش تهران و سینمای مجتمع خلیج فارس شیراز است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، با هماهنگی انجام شده قرار است علاوه بر نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران، ویژه برنامه‌هایی از قبیل مسابقات معتبر ورزشی و نمایش فیلم‌های روز سینمای جهان نیز در این سینما اکران شود.

به گزارش ایسنا، سینما ستی سنتر قشم ساعت 18 و 15 دقیقه روز پنجشنبه 17 اسفند ماه با حضور علی جنتی رئیس نهاد ریاست جمهوری، حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها