تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز (۲۶ اسفندماه) در شرایط مطلوب است و انتظار می‌رود تا فردا (۲۷ اسفندماه) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.

تدبیر24»حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران طی برخی ساعات امروز (۲۶ اسفندماه) وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

وی  در ادامه گفت: فردا (۲۷ اسفندماه) به‌تدریج از میزان ناپایداری جوی کاسته و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه پیش‌بینی می‌شود. با تداوم این شرایط در روز دوشنبه (۲۸ اسفندماه) وزش باد موثر در برخی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما طی دو روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۴۳ و هوا در شرایط پاک است.
برچسب ها: تدبیر24 ، هوای تهران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها