تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تأسیس 10 مرکز اورژانس اجتماعی در استان تهران را از مهم‌ترین اقدامات سازمان بهزیستی استان تهران در سال گذشته دانست و گفت: تعداد مراکز اورژانس اجتماعی در استان تهران به 16 مرکز رسیده است.
تدبیر24» احمدی خاکی درباره مهم‌ترین اقدامات معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران افزود: یکی دیگر از این اقدامات ایجاد مراکز شبه خانواده، ایجاد سامانه فرزند خواندگی و افزایش آمار سرپرستی کودکان بوده است.
وی ترسیم اطلس آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات مهم دفتر مقابله با آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی دانست و گفت: در بخش اورژانس اجتماعی نیز، 10 مرکز به تعداد مراکز اروژانس اجتماعی استان تهران افزوده شده است.
به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، پیش از این در استان تهران 6 مرکز اورژانس اجتماعی وجود داشت که در حال حاضر به 16 مرکز رسیده است؛ براساس برنامه ششم توسعه در شهرهای بالای 50 هزار نفر در طول 5 سال، باید مرکز اورژانس اجتماعی دایر شود که بر اساس همین برنامه در همان سال اول، به تعداد این مراکز در استان تهران افزوده شده است.
خاکی در ادامه اظهار کرد: در دفاتر مهدکودک و امور کودکان و نوجوانان نیز در سال 96 نظارت قوی و چند بعدی بر مهدهای کودک انجام شده است. براساس آخرین رصدها کمترین اعتراض‌ها و کمترین مشکلات در مهدهای کودک اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه تعداد ظرفیت مرکز شبه خانواده از میانگین 24 نفر به 15 رسیده است، تصریح کرد: همچنین تلاش شده است تا بخش‌های دولتی به بخش خصوصی و هیئت امنایی واگذار شود. بر همین اساس در سال جدید هم برنامه ما این است که اداره شیرخوارگاه‌ها به شکل هیئت مدیره‌ای باشد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران در ادامه با تشریح مهمترین برنامه‌های این معاونت در سال جدید، افزود: در ترخیص فرزندان در شبه خانواده‌ها تمام تلاشمان این خواهد بود که ترخیص موفقی داشته باشیم.  همچنین اتمام ترسیم اطلس آسیب های اجتماعی با برنامه‌ای جدی، علمی و تخصصی برای کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه‌های ماست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها