تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵

روسیه به دور دوم جام جهانی صعود می‌کند

سرمربی پیشین تیم ملی روسیه پیش‌بینی کرد این تیم به دور دوم جام جهانی در روسیه صعود کند.
تدبیر24»روسیه میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های عربستان، اروگوئه و مصر هم‌گروه شده است. فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌های ملی انگلیس و روسیه را در کارنامه دارد، درباره شرایط کشور میزبان گفت: روسیه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال داشته است و زمانی هم که من هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم این پیشرفت را به چشم خودم دیدم و فکر می‌کنم که روسیه بتواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند. درباره میزبانی هم باید بگویم که این تیم تلاش زیادی برای برگزاری دیدارهای جام جهانی داشته است و مطمئن هستم که میزبانی جام جهانی بدون مشکل برگزار خواهد شد. امنیت بالایی در کشور میزبان جام جهانی حاکم است و تلاش زیادی برای برگزاری خوب این رویداد صورت گرفته است.

او درباره ناکامی ایتالیا در راه صعود به جام جهانی گفت: خیلی ناراحت کننده است که ایتالیا نتوانسته است به جام جهانی راه یابد. ایتالیا همیشه عادت داشته است که در جام جهانی باشد، ایتالیا چهار بار سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد ولی در حال حاضر کیفیت این تیم بالا نیست و بازیکنان بااستعدادی در تیم ملی ایتالیا حضور ندارند، نباید سیستم دیگر کشورها را کپی‌برداری کرد بلکه باید با مشخصه فوتبال ایتالیایی ایراد کار را کشف کنیم و شرایط را برای این تیم تغییر دهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: