تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که دبیرکل این سازمان به چین سفر می‌کند تا با رئیس‌جمهوری این کشور و برخی از مقام‌های رسمی دیدار و گفت‌وگو کند.
تدبیر24»«آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد، امروز –شنبه- به چین سفر می‌کند تا با «شی جین‌پینگ»، رئیس‌جمهوری این کشور و مقام‌های ارشد پکن دیدار داشته باشد و از مرکز تمرین پلیس صلح‌بان چین دیدار کرده و در یک اجلاس بزرگ آسیایی سخنرانی کند.

«استفان دوجاریک»، سخنگوی سازمان ملل، روز گذشته به خبرنگاران گفت که گوترش یکشنبه با رئیس‌جمهوری چین دیدار خواهد کرد.

قرار است این دو مقام یکشنبه در مراسم افتتاحیه اجلاس بائو در منطقه «هانیان» سخنرانی کنند. برخی مفسران اجلاس بائو را «اجلاس تجارت جهانی آسیا» می‌نامند.

گوترش در ماه می گذشته، در کنفرانسی در پکن به میزبانی شی جین‌پینگ سخنرانی کرد. در این سخنرانی او از نوآوری چین با شعار «هر ناحیه، یک جاده» برای احداث خطوط راه‌آهن، بنادر و دیگر امکانات که آسیا را به اروپا متصل می‌کند، دفاع کرد و آن را همراستا با برنامه سازمان ملل متحد برای ریشه‌کن کردن فقر و حفظ محیط‌زیست تا سال ۲۰۳۰ دانست.

برچسب ها: تدبیر24 ، گوترش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها