تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

قاچاق انسان توسط یک افسر پلیس

فیلم سینمایی "مایل 22" به کارگردانی "پیتر برگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 3 آگوست سال 2018 آغاز خواهد کرد.

تدبیر24»فیلم سینمایی "مایل 22" به کارگردانی "پیتر برگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 3 آگوست سال 2018 آغاز خواهد کرد.

یک افسر امریکایی با کمک یک واحد فرماندهی تاکتیکی مخفی، تلاش می کند یک افسر پلیس مرموز را با اطلاعات حساس خارج از کشور قاچاق کند.

مارک ولبرگ بازیگر مطرح سینمای هالیوود که بازی در فیلم پرفروش "ترنسفورمز" یا همان تبدیل شوندگان را در کارنامه دارد در این فیلم نقش اصلی را ایفا کرده است.

لورن کوهن، روندا روسی، جان مالکوویچ، سالا بیکر، الکساندر وینو، تری کینی، نیکلای نیکولایف و سم مدینا از جمله بازیگرانی هستند که در کنار مارک ولبرگ به ایفای نقش پرداخته اند.

پیتر برگ پیش از این کارگردانی آثاری همچون "آب های عمودی"، "روز آزادی"، "هنکاک"، "پادشاهی" و "تنها باقی مانده" را در کارنامه خود می بیند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: