تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از حمله ناکام تروریست‌ها به یکی از پاسگاه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته خبر داد و گفت: این افراد حین تله‌گذاری انفجاری در مرز شناسایی شدند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، سردار احمد گراوند روز سه‌شنبه با بیان اینکه چند روز قبل تروریست‌ها قصد حمله به پاسگاه مرزی 167 را داشتند، اظهار کرد: این افراد حین انجام تله‌گذاری انفجاری در مرز شناسایی شده و پس از درگیری مرزبانان با آنان، با دادن تلفات، عقب‌نشینی کردند.

وی با اشاره به وقوع حادثه سراوان اظهار کرد: پس از این حادثه به طور میانگین هر شب دو درگیری مسلحانه در مرز داریم و تاکنون تعداد زیادی تله انفجاری، بمب و نارنجک از تروریست‌ها کشف شده است.

گراوند از کشف 60 تن انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: همچنین در این مدت مرزبانان با کشف 2000 قبضه اسلحه در مرزهای کشور، افزایش 18 درصدی این کشفیات را رقم زدند.

به گفته وی در بحث کشف مشروبات الکلی نیز در 9 ماهه امسال شاهد کاهش 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش 39، 60 و 7 درصدی کشف سوخت، تجهیزات ماهواره و سیگار در مرزهای کشور خبر داد و گفت: همچنین در 9 ماهه امسال شمار دستگیری عابران پیاده سه درصد و دستگیری متجاوزان مرزی یک درصد افزایش داشته است.

هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان

 گراوند همچنین از هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان کشورمان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: همچنین 13 شرور نیز در این مدت دستگیر شدند.

وی با ارائه آمار مقایسه‌ای از میان تلفات اشرار و شهادت مرزبانان، اظهار کرد: به طور میانگین به ازای هر دو شروری که به هلاکت رسیده، یک تن نیز در مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها