تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

گروه استقلال نه سخت است نه آسان

امیر قلعه‌نویی، ‌سرمربی استقلال در واکنش به همگروهی استقلال با تیم‌های الشباب عربستان، الجزیره امارات و الریان قطر گفت که گروه استقلال نه سخت است و نه آسان.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی، ‌سرمربی استقلال درباره قرعه تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2014 و همگروهی با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و الشباب عربستان گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انگیزه‌های خاصی برای تمام تیم‌ها دارد. کیفیت خود مسابقات روی تمامی بازیکنان و تیم‌ها تاثیرگذار است چرا که این بازی‌ها در بهترین زمین‌ها با شرایط خوب برگزاری دیدارها روبه‌رو است.
وی ادامه داد:‌ گروهی که نصیب استقلال شده نه سخت است و نه آسان، اما با توجه به اینکه گروه جدیدی برای ما محسوب می‌شود باید با تمام قدرت در آن به میدان برویم. تیم‌های حاضر در این بازی‌ها همگی از کلاس حرفه‌ای خاصی برخوردارند و همین موضوع سبب می‌شود انگیزه‌های متفاوتی را در این دیدارها شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: