تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارومیه پتانسیل های بسیاری در جذب گردشگر و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد که باید به آنها توجه ویژه شود.

تدبیر24»نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ارومیه نزدیک ترین شهر به دروازه اروپاست تصریح کرد: داشتن فضای سرسبز و معتدل، وجود دریاچه ارومیه، ارتفاعات و آب‌های جاری، مرز 50 کیلومتری با ترکیه و 60 کیلومتری با شمال عراق ، ارزانی به خصوص در پوشاک و میوه و آثار تاریخی غنی از جمله پتانسیل‌های ارومیه بوده که باعث شده این شهر در سال 2020 به عنوان شهر بین اللملی و پایتخت گردشگری معرفی شود.

وی در خصوص معرفی ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری بین المللی در سال تصریح کرد: شناخته شدن ارومیه به عنوان شهر بین المللی و پایتخت گردشگری ایران در سال 2020، باعث شناخته شدن ارومیه در سطح بین المللی می‌شود و موجب جذب و ورود گردشگر و رونق اقتصادی شهر خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود فرهنگ غنی اسلامی و هم زیستی اقوام مذاهب مختلف در ارومیه یکی از مزیت‌های مهم در جذب گردشگر است.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه کمبودهایی در شهر وجود دارد و تا سال 2020 باید این کمبودها را رفع کنیم، افزود: باید مسئولین ارومیه زیرساخت‌های ارتباطی،  فضاهای تفریحی و فرهنگی را توسعه داده و در زمینه تبلیغات برای معرفی ارومیه سرمایه‌گذاری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها