تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
راز جسد پوسیده در 2 قبر جنگلی بااعتراف مردی که جدی گرفته نمی شد فاش شد.

تدبیر24»سال 90 ماموران پلیس یکی از شهرهای شمالی کشور در جریان ناپدید شدن مرموز مردی قرار گرفتند که در همان بررسی های ابتدایی مشخص شد که مردگمشده مسافرکش است

تیم پلیسی در شروع تحقیقات خانواده پدر خانواده را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد که وی برای کار از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

ماموران در همان ابتدا شماره پلاک خودروی مرد گمشده را که یک پژو بود در بانک اطلاعاتی پلیس ثبت کردند و پس از مدتی با توجه به اینکه هیچ سرنخی به دست نیامده بود ماموران احتمال دادند که مرد مسافرکش در یک تراژدی تبهکارانه به قتل رسیده و خودرویش نیز به سرقت رفته است.

پلیس با این فرضیه تحقیقات خود را آغاز کرد و در نخستین مرحله زورگیران حرفه ای را که به این شیوه دست به سرقت خودرو می زدند مورد بررسی قرار داد که مشخص شد یکی از متهمان هم زمان با پرونده گمشدن مرد مسافرکش، وی نیز ناپدید شده است.

تیم پلیسی با این فرضیه که متهم سابقه دار می تواند در ماجرای ناپدید شدن مرد مسافرکش نقش داشته باشد وی راهدف ردیابی های پلیسی قرار دادند تا اینکه با گذشت 5 سال از این ماجرا ماموران پی بردند که متهم در این مدت با نام جعلی، زندگی مخفیانه ای را در تهران آغاز کرده است.

همین کافی بود تا  تیمی از پلیس همراه ماموران نیابت شهر شمالی کشور پس از شناسایی مخفیگاه حسن، او را دستگیر کنند.

حسن که 31 سال دارد با اعتراف به قتل مرد مسافرکش جنایت دیگری را فاش کرد.

این قاتل فراری در اعترافاتش گفت: هیچ وقت در زندگی ام جدی گرفته نشدم و تنها دوستان ناب حرف هایم را می پذیرفتند. روز حادثه با همدستم قصد سرقت خودروی مرد مسافرکش را داشتیم که وقتی تحت پوشش مسافر سوار بر خودرویش شدیم او در برابر ما مقاومت کرد که مجبور به کشتنش شدم و سپس جسدش را در بیابان های اطراف تهران خاک کردم و خودرویش را نیز اوراق کرده و با پولی که به دست آوردم زندگی مخفیانه ای را در تهران شروع کردم.

وی گفت: سال 88 نیز طعمه دیگری نیز هدف سرقت مان قرار گرفت که او نیز در برابرم مقاومت کردکه کشته شد و جسدش را در منطقه جنگلی در خاک دفن کردیم.

بنا به این گزارش، با توجه به مشخصاتی که جنایت سال 88 رخ داده ماموران با شناسایی محل جسد پوسیده موفق به کشف آن شدند .

برای این قاتل کیفرخواست صادر شده و او بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، جسد پوسیده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها