تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

وظیفه وزارت آموزش و پرورش چیست؟

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کار وزارت آموزش و پرورش دانشگاه داری نیست، معتقد است این امر مشغولیت ذهنی برای مدیران آموزش و پرورش ایجاد می‌کند.
تدبیر24»علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره انتقال دانشگاه فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم، گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌بایست صرفا به دانشگاه‌هایی همچون فرهنگیان، تربیت معلم یا شهید رجایی نظارت کند؛ بنابراین این انتقال از نظر مباحث علمی کارشناسی شده صحیح است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که وزارت آموزش و پرورش وارد مقوله دانشگاه‌داری شود، بطور حتم تمرکز لازم برای اجرایی امور تخصصی‌اش را نخواهد داشت؛ در حالی که باید تمرکز خود را بر دو اصل پرورش معلم و دانش آموزان متمرکز کنند و نظارت جامع در این خصوص داشته باشد.

سلیمی افزود: ورود آموزش و پرورش به بحث دانشگاه‌داری به طور حتم ذهنیت مدیران را مشغول می‌کند بنابراین برای اجرایی شدن بهینه امور آموزش و پرورش نباید امور دانشگاه فنی و حرفه‌ای از قبیل اعتبارات بودجه‌ای در این وزارتخانه متمرکز شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد: کار وزارت آموزش و پرورش دانشگاه‌داری نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: