تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مصرف ۲.۵ برابر بیشتر سموم و کود در بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته انتقاد کرد و گفت: جای تولیدکننده و دامدار در زندان نیست.

تدبیر24»قاسم احمدی لاشکی درنشست علنی امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشورمان گفت: پیرامون برخی تذکرات همکارانم در خصوص معلمان دستگیر شده باید بگویم که وزیر آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر به موضوع این معلمان ورود کرده و مشکلات آنان را حل کند.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: متأسفانه وضعیت کشاورزی در ایران به هیچ وجه مناسب نبوده و مجلس با وجود اینکه به موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی ورود کرد اما عدم تحقق استیضاح مشکلات این حوزه را بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: متأسفانه روز گذشته به ما اطلاعات دادند که فردی در یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان نوشهر مشغول به دامداری بوده اما مطلع شدیم که به زندان افتاده است. شنیدن این اخبار در حالی که اختلاس‌گران فراری هستند بسیار جای سوال دارد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه در خصوص دامدار زندانی شده گویا فردی از وی شکایت کرده و کمیته بهداشتی شهرستان به آن صحه گذاشته است، تصریح کرد: متأسفانه فردی که امروز باید مشغول کار تولیدی باشد در زندان به سر می‌برد.

وی با طرح این سوال که آقای وزیر جهاد کشاورزی در حالی که تولید وکشاورزی در کشور نابود می‌شود، شما چه می کنید، گفت: متأسفانه اختلاس‌گران در کشور ما آزاد بوده یا فراری‌اند اما افرادی که کار دامپروری و تولید انجام می‌دهند زندانی شده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه مصرف کود و سموم نسبت به سال گذشته 2.5 برابر بیشتر شده است که باید در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود در غیر این صورت کشاورزی در کشور نابود خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، معلمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها