تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۱۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

شیوه بازنشستگی سال۱۳۹۷ فرهنگیان ابلاغ شد

موضوع : شیوه نامه بازنشستگی سال ۹۷ خبراختصاصی می باشد پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، به پیوست شیوه نامه بازنشستگی سال ۱۳۹۷، به مدارس ارسال شد. مقتضی است مدیران محترم، با عنایت به موارد ذیل، به نحو مطلوب اطلاع رسانی نمایند […]
تدبیر24»پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام، به پیوست شیوه نامه بازنشستگی سال ۱۳۹۷، به  مدارس ارسال شد. مقتضی است مدیران محترم، با عنایت به موارد ذیل، به نحو مطلوب اطلاع رسانی نمایند :

۱- بازنشستگی، صرفا در چارچوب شیوه نامه مذکور بوده و هیچگونه درخواستی خارج از آن قابل قبول نخواهد بود . لذا همکارانی که شرایط بازنشستگی را ندارند، از ارائه درخواست، جدا خود داری نمایند .

۲- با عنایت به اینکه سوابق ارفاقی همکاران شاغل درآموزشگاه های استثنایی، از تاریخ ۱۳۸۸/۰۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۱/۱۰/۱۲ مورد پذیرش سازمان بازنشستگی قرار نگرفته است، لذا سوابق این دسته از همکاران، پس از کسر ۹ ماه و ۲ روز قابل محاسبه خواهد بود .

۳ – همکارانی که شرایط بازنشستگی را احراز می کنند، لازم است جهت تکمیل پرونده بازنشستگی، پس از افتتاح حساب بانک صادرات، تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را تحویل امور اداری نمایند . ( همکارانی که قبلا مدارک خود را ارائه داده اند، نیازی به ارائه مدارک جدید ندارند )

۴- همکارانی که تاریخ اتمام خدمت ۳۰ ساله ایشان، ۶ ماهه اول سال مالی می باشد، تاریخ بازنشستگی آنان ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ می باشد و پس از آن به تاریخ اتمام خدمت، حکم بازنشستگی ایشان صادر خواهد شد .

۵- همکارانی که درخواست ادامه اشتغال تکمیل نموده اند، لازم است جهت قطع کسور بازنشستگی، در تاریخ مقرر ( تاریخ اتمام ۳۰ سال ) به امور اداری اطلاع رسانی نمایند .

۶- آن دسته از همکارانی که بعد از تاریخ ۱۳۸۸/۰۱/۰۱ از خدمت نیمه وقت و یا سه چهارم وقت مازاد بر سه سال بانوان استفاده نموده و در آستانه بازنشستگی می باشند، می توانند با پرداخت حق بیمه مدت مذکور، سوابق را به طور کامل محاسبه نمایند .

۷- ایثارگرانی که در استانه بازنشستگی بوده و مشمول استفاده از سنوات ارفاقی ایثارگری می باشند، لازم جهت استفاده از مزایای مذکور، ۶ ماه قبل مراجعه نمایند .

۸- لازم است مدیران محترم، بخشنامه را با اخذ امضا به رویت کلیه همکاران برسانند .

منبع   امور  اداری

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: