تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۱۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی: مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.
تدبیر24»سید‌جعفر سبحانی درخصوص آزاد‌سازی سهام عدالت اظهار کرد: لایحه آزادسازی سهام عدالت همچنان در کمیسیون‌های مجلس در دست بررسی قرار دارد.مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: کمیسیون‌های مختلف مجلس برای بررسی بیشتر با نمایندگان سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده‌اند. وی ادامه داد: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.سبحانی با اشاره به کلیت این لایحه گفت: هنوز مشخص نیست چه میزان تغییر در لایحه ارسالی دولت ایجاد شود اما بر اساس لایحه کنونی که در حال بررسی در مجلس است، مدیریت معاملات خرید و فروش سهام عدالت از راه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) مدنظر قرار دارد.وی افزود: به‌عنوان مثال اگر ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر وجود داشته باشد، یک صندوق ETF در بورس خواهد بود که سهام تمام ۴۹ شرکت داخل این صندوق ریخته می‌شود و با توجه به اینکه هر شخصی دارای یک واحد قابل معامله است، ۴۹ میلیون سهم از صندوق خارج می‌شود. مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: بخش‌های مختلف همچون بانک، بیمه، پتروشیمی و... هر کدام به‌صورت تخصصی صندوق ETF مختص به خود را خواهند داشت.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها