تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
رئیس هیات پارلمانی اروپا:
رییس گروه روابط با پارلمان اروپا در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم اخیر آمریکایی ها برای اعمال تحریم های جدید، خارج از چارچوب مذاکرات صادقانه و اعتماد ساز است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، ˈکاظم جلالیˈ روز شنبه در دیدار با خانم ˈکرونبرگˈرییس کمیته روابط با جمهوری اسلامی ایران پارلمان اروپا، افزود: غرب به دلیل اینکه تحلیل درستی از واقعیات جامعه ایران ندارد، دچار خطا در تحلیل و تصمیم گیری در ارتباط با ایران شده است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت گفت و گو و رایزنی میان مجلس شورای اسلامی و پارلمان اروپا، گفت: گفت و گوهای مستمر طرفین می تواند در شناخت و درک متقابل از دیدگاه ها و ایجاد تفاهم موثر باشد.

وی در همین راستا آمادگی مجلس شورای اسلامی بر تداوم گفت و گوهای فیمابین را مورد تاکید قرار داد و افزود: انجام گفت و گوهای منظم و مستمر میان مجلس شورای اسلامی و پارلمان اروپا ضروری به نظر می رسد.

خانم کرونبرگ نیز در این دیدار با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی ملت ایران، گفت: پارلمان اروپا از نتایج مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و امیدوار است از طریق اقدامات اعتماد سازانه مذاکرات جلو برود.

رییس کمیته روابط با جمهوری اسلامی ایران پارلمان اروپا در ادامه ضمن ابراز خرسندی از سفر به کشورمان و اشنایی با واقعیات جامعه ایران، گفت: رسانه ها تصویر نادرستی از واقعیات جامعه و افکارعمومی ایران نشان می دهند که می توان این تصویرمخدوش را با سفرهیت های مختلف به ایران اصلاح کرد.

این عضو پارلمان اروپا در همین چارچوب بر اهمیت تبادل هیئت های پارلمانی میان تهران و اروپا تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها