تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بر اثر سانحه دریایی در مسیر دیلم ـ کویت یک نفر کشته و یک نفر مفقود شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از عصر ایران، علی ابراهیم‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشته و مفقود شدن دو نفر از هم‌وطنان در یک حادثه دریایی، اظهار داشت: شناورهای آسیب‌دیده در این حادثه در حال تردد در مسیر دریایی دیلم ـ کویت بودند.

وی با اشاره به وجود هفت سرنشین در این دو لنج، اضافه کرد: این حادثه در فاصله 15 مایلی شمال غرب سکوهای نفتی نوروز به وقوع پیوست که دولنج دچار آبگرفتگی شده و غرق شدند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: پس از آنکه یکی از این شناورها وضعیت را به مرکز نجات خارگ و دیلم اعلام کرد، اعملیات امداد و نجات بلافاصله انجام شد.

وی با اشاره به اعلام وضعیت به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، استان‌های هم‌جوار و کشورهای همسایه برای انجام هماهنگی لازم برای کمک به این شناورها، تصریح کرد: عملیات امداد و نجات برای نجات سرنشینان این شناورها، از طریق هوا و دریا انجام شد.

ابراهیم زاده با اشاره به نجات پنج نفر از سرنشینان این شناورها در عملیات امداد و نجات، ادامه داد: جسد یکی از سرنشینان این حادثه نیز پیدا شده است و تحویل مسئولان مربوطه شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مفقود شدن یکی از سرنشیانان این شناورها، تاکید کرد: تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقود‌شده همچنان ادامه دارد و همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها