تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
طی مراسمی در باغ عفیف‌آباد شیراز رکورد گینس بزرگ‌ترین نودل جهان شکسته می‌شود.
تدبیر24»پیش از این رکورد گینس بزرگ‌ترین نودل بسته‌بندی در جهان را یک شرکت اندونزیایی Indofood به نام خود ثبت کرده بود. این نودل که در ابعاد غول‌آسا و با وزن 664 کیلوگرم بسته‌بندی شده ‌بود، امروز قرار است در شیراز رکورد آن شکسته شود.
چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت 18 شرکت هاتی کارا (که زیر مجموعه شرکت گلستان است) قرار است رکورد گینس را با رونمایی از بزرگ‌ترین نودل جهان شکسته و رکورد جدیدی را در این زمینه ایجاد کند.
از همین رو شرکت گلستان که با محصولات خود در شهر شیراز میزبان شیرازی‌ها است طی مراسمی که در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار می‌شود ضمن عملی کردن این رکوردزنی، برنامه‌هایی جهت سرگرمی و فراغت حضار تدارک دیده که از جمله، اجرای موسیقی زنده و برنامه‌هایی مفرح  با اجرای محمود شهریاری است.

روابط عمومی شرکت گلستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها