تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
به نقل از پایگاه خبری۱۲۵، در پی تماس رانندگاه شاهد حادثه برخورد یک دستگاه خودریو سواری را تیرچراغ برق در خیابان فدائیان شمال نرسیده به پل بعثت روبروی مسجد نوروزی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته نیرو‌های ایستگاه۲۱ را به همراه تیم نجات ۲ روانه محل حادثه کرد.
تدبیر24»محمدرضا خضری پور، افسر آماده‌ی منطقه ی۸ عملیات که به همراه آتش نشانان، عازم محل حادثه شده بود در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به رانندگی یک مرد ۴۵ ساله پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با تیربرق حاشیه‌ی خیابان برخورد کرده بود.
وی افزود: شدت این تصادف به حدی بود که راننده لابلای آهن پاره‌های متلاشی شده‌ی خودرو گرفتار شده بود.
افسر آماده‌ی منطقه ۸ عملیات خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات، و رعایت موارد ایمنی، مشغول عملیات شدند و با فضا سازی در آهن پاره‌ها اقدام به بیرون آوردن راننده کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه شخص محبوس شده به شدت از ناحیه‌ی پا و صورت دچار آسیب شده و خون زیادی از دست داده بود از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس شد که متاسفانه مرگ وی توسط آنان اعلام شد.

آنچه از تصادف پراید ۴۰ میلیونی با تیر برق بر جای ماند+عکس

آنچه از تصادف پراید ۴۰ میلیونی با تیر برق بر جای ماند+عکس

آنچه از تصادف پراید ۴۰ میلیونی با تیر برق بر جای ماند+عکس

آنچه از تصادف پراید ۴۰ میلیونی با تیر برق بر جای ماند+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، پراید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها