تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

نخست وزیر پیشین ایتالیا به تهران آمد

ماسیمو دالما نخست وزیر پیشین ایتالیا صبح امروز (سه شنبه) وارد تهران شد. وی قرار است فردا در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه سخنرانی کند .
به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ماسیمو دالما از سال 1998 تا سال 2000 میلادی نخست وزیر ایتالیا بود .

سفر این سیاستمدار ایتالیایی به تهران ، چند روز قبل از سفر خانم  "بونینو" وزیر امور خارجه این کشور به جمهوری اسلامی ایران انجام می شود .
 

بونینو روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و بنا به دعوت رسمی محمد جواد ظریف همتای ایرانی وی به تهران سفر می کند .
 

این نخستین بار پس از گذشت 10 سال است که وزیر امور خارجه ایتالیا به ایران سفر می کند .
 

ظریف 28 آبان ماه گذشته در سفری یک روزه به رم پایتخت ایتالیا- با خانم بونینو دیدار و گفت وگو کرد .
 

سفر نخست وزیر سابق ایتالیا و وزیر امور خارجه این کشور به تهران حدود یک ماه پس از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 در ژنو انجام می شود .
 

ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود که بلافاصله پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری " اپو پیستلی " معاون وزیرخارجه و نماینده خود را به تهران فرستاد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: