تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

احکام نهاوندیان برای طیب‌نیا و سیف

با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور، علی طیب‌نیا، ولی‌الله سیف و صفدرحسینی به عضویت هیات امنای موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی درآمدند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رئیس هیات امنای موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، احکام اعضای جدید حقیقی هیات امنای این موسسه را صادر کرد.

برهمین اساس، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و سید صفدر حسینی مدیرعامل صندوق توسعه ملی به عضویت هیات امنای این صندوق درآمدند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر اعضای هیات امنا در کنار رئیس موسسه هستند.

پانزدهم مهرماه امسال با حکم محمدنهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، مسعود نیلی (مشاور اقتصادی ریئیس جمهور) رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی شده بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: