تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۱۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

عصبانیت کفشگری از توهین رادو به علی دایی + عکس

هافبک سایپا به درگیری بازیکن پرسپولیس با علی دایی و حواشی بازی پس از بازی واکنش نشان داد.
تدبیر24»جنجال بازی پرسپولیس و سایپا هنوز ادامه دارد و مهرداد کفشگری بازیکن پیشین پرسپولیس که حالا شاگرد دایی در سایپا است در اینستاگرام خود یک استوری انتقادآمیز منتشر کرد. او در این ارتباط نوشت: «این فوتبالو باید تعطیل کرد که بازیکن خارجی بیاد به اسطوره آسیا توهین کنه. ما چنین مردمان غریب پسندی داریم. یک نفر توجیح (توجیه) کنه این خارجیو که بفهمه علی دایی کیه. چطور صحبت اسطوره میشه پز علی دایی و به استقلالی‌ها میدید، حالا خیلی راحت از توهین خارجی می‌گذرید. بخدا خجالت داره.
درباره خودمم که از غروب دارید فحش میدید؛ حال ندارم توضیح بدم که میگید من دعوا رو شروع کردم، چون وقت ندارم جواب یک سری آدمو بدم که یه گوشی می‌گیرن دستشون هرچی لایق خانوادشون هست رو به من میگن.
آقا کریم شاهده داشتم جدا می‌کردم. خدا می‌بینه، شب خوش.»

عکس| بغض کفشگری از توهین به علی دایی


برچسب ها: تدبیر24 کفشگری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: