تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۱۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کاپیتان تیم ملی ایران در جریان دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت دچار مصدومیت شد تا نگرانی های زیادی را تجربه کند.
تدبیر24»اشکان دژاگه در اوایل نیمه نخست دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود مصدوم شد و جای خود را به احسان پهلوان داد. بعد از بازی، موضوعی که باعث افزایش نگرانی هواداران شد، پست اینستاگرامی اشکان بود.
او در قسمت استوری اینستاگرامش از دختر خود و هواداران تراکتورسازی خواسته بود برایش دعا کنند. این اتفاق زمینه ساز آن شد تا خیلی‌ها فکر کنند دژاگه برای چند ماهی نمی‌تواند بازی کند. شنیدیم خودش هم تا حد زیادی ترسیده بود، زیرا فکر می‌کرد جدا از دیدار‌های تراکتورسازی، شانس حضور در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی ایران را نیز از دست داده و نمی‌تواند در آن رقابت‌ها به میدان برود.
بعد از حضور در تهران و شروع تمرینات اختصاصی در کمپ PEC مشخص شد مصدومیتش جزیی است و بین ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر می‌تواند دوباره به میادین برگردد. از این رو، تمام نگرانی‌های اشکان رنگ باخت و او حالا امیدوار است به زودی با پیراهن تراکتور به لیگ برتر برگردد و خود را مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، دژاگه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها