تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

محبوبیت جالب بشار نزد پرسپولیسی ها

هافبک عراقی پرسپولیس، محبوبیت جالبی نزد بازیکنان این تیم برای خود دست و پا کرده است.
 تدبیر24»بازیکنان پرسپولیس علاقه خاصی به بشار رسن دارند. این بازیکن از جمله یاران بی حاشیه و کم سر و صدای سرخپوشان به شمار می‌رود که توانسته به خاطر عملکرد درخشان طی دو فصل اخیر، جای خود در ترکیب اصلی را باز کند.
بشار که به تازگی روز تولدش را پشت سر گذاشت، در کمپ سرخپوشان جزو بازیکنان محبوب به حساب می‌آید که بخشی از این محبوبیت به خاطر بی سر و صدا بودن و سر به زیر بدون این هافبک تکنیکی است. بخشی دیگر هم به علت فوت یکباره مادرش بود. او مدتی قبل، مادر خود را از دست داد و بازیکنان پرسپولیس نیز برای همدردی با این بازیکن، سنگ تمام گذاشتند.
به هر حال رابطه صمیمانه‌ای بین بازیکنان پرسپولیس در میان است و این صمیمیت حتی بشار عراقی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. تک تک بازیکنان پرسپولیس به مناسبت تولد بشار، برایش پست اینستاگرامی منتشر کردند، اتفاقی که برای سایر بازیکنان تیم هنگام میلادشان رقم نمی خورد!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: