تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
ظریف:
وزیر امور خارجه گفت: نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هموطن شانه به شانه همه ایرانیان داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن را فرا گرفته است.
 تدبیر24»محمدجواد ظریف بامداد یکشنبه در یک پست اینستاگرامی در مورد اتفاق رخ‌داده برای هواپیمای اوکراینی که منجر به کشته‌شدن تمام سرنشینان آن شد، نوشت: «آهوان گم شدند در شب دشت / آه از آن رفتگان بی برگشت. با تمام وجود سر خم می‌کنم در برابر جانکاهی فاجعه، در  برابر از دست شدن انسان‌ها و رخ در رخ خانواده‌هایی که هنوز چشم بر آسمان دارند تمام‌قد تعظیم می‌کنم در برابر رویاهایی که بر زمین افتادند، در برابر دیدارهایی که هرگز تازه نشد و در سوگ انتظاری که برای همیشه به درازا خواهد کشید.

مهم نیست کجای یک ساختار ایستاده‌ایم،کجای یک اشتباه بدفرجام، در این تراژدی تاریخی باید شرمسار ایران و شرمسار شهروندان بود که مردم بر همه چیز مقدمند.

نه در مقام وزیر خارجه که به عنوان یک هم‌وطن شانه به شانه همه ایرانیان، داغدار اندوه بزرگی هستم که وطن  را فرا گرفته است.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها