تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 23 میلیون و80 هزار دختر و پسر جوان کشور در آستانه ازدواج قرار دارند
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، علی لاریجانی روز سه شنبه در همایش بزرگداشت روز ثبت احوال که با حضور ˈعبدالرضا رحمانی فضلی ˈوزیر کشور و ˈمحمد ناظمی اردکانیˈ رئیس سازمان ثبت احوال کشور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد گفت: علاوه بر حمایت هایی که از سوی دولت و خانواده ها در هر جامعه ای برای ازدواج جوانان صورت می گیرد به همان میزان نیز فرهنگ جوامع در ازدواج جوانان نقش دارد.

وی افزود: افراد باید با کمک هم یک زندگی ساده را برای خود به وجود آورند ولی با وجود به اینکه بسیاری از جوانان شرایط اولیه ازدواج را دارند تمایلی به ازدواج ندارند که این امر ناشی از نهادینه شدن فرهنگ غلط در بین جوانان است.

لاریجانی ادامه داد: در فلسفه ازدواج افراد باید با ازدواج کامل شوند ولی جوانان بخاطر نهادینه شدن یکسری باورهای نامناسب موجب تاخیر دراین امر شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از طلاق ها در پنج سال اول زندگی افراد رخ می دهد افزود: علت اصلی بیشتر طلاق ها تصمیم گیری های احساسی و بدون محاسبه گری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سالانه 140 هزار طلاق در کشور به ثبت می رسد و به ازای هر شش ازدواج یک طلاق صورت می گیرد.

لاریجانی ادامه داد: برای کاهش میزان طلاق در کشور باید سازوکارهای زیادی خصوصا از لحاظ تربیتی در کشور فراهم شود تا افراد با استفاده از روش های عقلانی بتوانند ازدواج موفقی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها