تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰

دولت تایلند با تعویق انتخابات مخالفت کرد

دولت یینگلوک شیناواترا نخست وزیر تایلند پنجشنبه شب به وقت محلی درخواست کمیسیون انتخابات این کشور را برای تعویق انتخابات رد کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، ˈفونگ تپ دپکانجاناˈ معاون نخست وزیر تایلند پس از درخواست کمیسیون انتخابات برای تعویق آن در تلویزیون این کشور، گفت: دولت معتقد است با تاخیر در زمان برگزاری انتخابات خشونت ها افزایش می یابد.

براثر درگیری امروز بین مخالفان دولت و پلیس که امنیت ورزشگاه محل ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس نمایندگان را بر عهده داشت بیش از 100 نفر زخمی شدند و یک پلیس کشته شد.

حال یکی از مصدومین درگیری های تایلند که گلوله به سرش اصابت کرده ، وخیم گزارش شده است.

وزارت بهداشت تایلند اعلام کرد دو روزنامه نگار تایلندی و ژاپنی نیز بین زخمی های درگیری امروز تایلند بودند که به بیمارستان منتقل شده اند.

گزارش اورژانس بانکوک حاکیست بدنبال این درگیری حدود 100 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

یک سخنگوی پلیس تایلند نیز اعلام کرد حدود 25 پلیس در درگیری با مخالفان که قصد ورود به محل ثبت نام نامزدهای انتخابات را داشتند زخمی شدند که حال 10 نفر وخیم است.

به گزارش رسانه های تایلند، تظاهرکنندگان تلاش داشتند با پرتاب سنگ به زور وارد ورزشگاهی شوند که ثبت نام برای انتخابات 13 بهمن ماه صورت می گرفت و پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله لاستیکی با آنان مقابله کرد.

معترضین خواستار تشکیل شورای مردمی تا زمان برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان هستند و حزب دمکرات این انتخابات را برای 18 ماه بعد تعیین کرده است، اما معاون نخست وزیر تایلند امروز گفت براساس قانون این انتخابات باید 60 روز پس از انحلال مجلس توسط نخست وزیر برگزار شود.

حزب دمکرات تایلند که تظاهرات را برنامه ریزی می کند و دو دهه پیروزی در انتخابات را تجربه نکرده است ، از پیشنهاد کمیسیون انتخابات برای تعویق آن استقبال کرد.

تایلند از زمان سرنگونی ˈ تاکسین شیناواترا ˈ سرمایه دار تایلندی و نخست وزیر اسبق در سال 2006 چندین دوره با آشوب مواجه شده و اکنون نیز حزب دمکرات، ˈ یینگلوک شیناواتراˈ نخست وزیر را به پیروی از برادر متهم می کند. این حزب تاکید دارد خط مشی دولت را ˈتاکسینˈ تعیین می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: