تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید قوانین خاصی را برای خود تعیین کنید مثلا نباید با هر شکست ضربه بخورید و دست از تلاش کردن بردارید بلکه باید تلاش های خود را بیشتر کنید.

کلمن آب بچگانه

نیاز بدن به آب و مایعات از طریق تحقیقات پزشکی کاملاً اثبات ‌شده است. لازم است تا مقدار مشخصی از مایعات به خصوص آب را در طول روز مصرف نمایند کلمن آب بچگانه تک‌ نفره نیز برای همین منظور طراحی ‌شده است. وظیفه آن خنک نگه ‌داشتن آب و حتی مواد غذایی است. در واقع کلمن را می ‌توان یک نوع یخچال ساده بیان کرد

بطری پلاستیکی بزرگ

از محصولاتی که در اغلب کارخانجات تولید مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به بطری پلاستیکی بزرگ 100 سی سی اشاره کرد که قیمت آن با توجه به عوامل مختلف مشخص می شود، از مهمترین مواردی که سبب تعیین قیمت این محصول می گردد برند شرکت تولید کننده آنها است.

پخش بطری پلاستیکی


امروزه پخش بطری پلاسنیکی کتابی کوچک در تهران با قیمت مناسب به صورت عمده ارزان است که این بدلیل وجود کارخانه های تولیدی بیشماری است که در حاشیه تهران وجود دارد. معمولا از بطری کتابی برای آب وعرقیات گیاهیاستفاده می گردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها