تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

اگر می خواهید در زندگیتان جز افراد موفق باشید که به درآمد میلیونی می رسند و در زندگی خود رفاه و آسایش دارند باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید و طبق برنامه ریزی عمل کنید.

ایزوگام استخر

کار بردن ایزوگام استخر سبب می شود که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، عمر استخرها نیز افزایش پیدا کند. این کار برای کسانی که در حرفه پرورش ماهی فعالیت می کنند دارای اهمیت دو چندان است زیرا تضمین کننده کیفیت استخرها و افزایش طول عمر مفید آنها خواهد بود که به منظور عدم نیاز به هزینه های دوره ای برای تعمیر و ترمیم استخرها می باشد.

خرید نخود سیاه

خرید نخود سیاه یکی از انواع نخود سیاه می باشد که در کشور هندوستان کشت شده و وارد کشور می شود این حبوبات می توان گفت از حبوبات محبوب می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و طرز مصرف آن بر خلاف انواع دیگر نخود که به همان صورتی که درو می‌ شوند مورد مصرف قرار می گیرند، به صورت لپه و دونیم شده می باشد.

خرید سوهان آردی

خرید سوهان آردی اینترنتی مزایای بالایی بر خوردار بر همراه دارد از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود: صرفه جویی در زمان خرید. فرآیند خرید آسان بهره گیری از تخفیف و فروش ویژه. تنوع بالا محصولات. نداشتن محدودیت زمانی و مکانی. امکان جست و جو سریع در کمترین زمان. دسترسی همیشگی.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها