تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۳

تظاهرات آفریقایی‌های مهاجر

تظاهرات اعتراض آمیز مهاجران آفریقایی علیه سیاست های تبعیض آمیز و بازداشت مهاجران توسط رژیم صهیونیستی در تل آویو و بیت المقدس اشغالی برگزار شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری قاره آفریقا ˈپن افریکنˈ از سرزمین های اشغالی، یکهزار 500 تن از مهاجران آفریقایی روز شنبه در اعتراض به سیاست های تل آویو برای دستگیری مهاجران آفریقایی که اغلب از سودان و ارتیره و چاد به سرزمین های اشغالی پناهنده شدند، به یک تظاهرات گسترده در شهرهای تل آویو و بیت المقدس اشغالی دست زدند.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته 150 پناهجوی آفریقایی معترض به این سیاست را که از صحرای نقب (صحرا هولوت) به سوی بیت المقدس اشغالی راهپیمایی می کردند را دستگیرکردند.

معترضان افریقایی در تظاهرات امروز خواستار مذاکره با ˈگیدون سعارˈ وزیر کشور رژیم صهیونیستی شدند.رژیم اشغالگر قدس بیش از یکهزار 700 تن از این مهاجران را دستگیر و در زندان ˈکتزیوتˈ زندانی کرد و 500 تن دیگر را در شرایط سخت به صحرای هولوت باز گرداند.

کابینه رژیم صهیونیستی مدتی است که با تصویب قانونی جدید اعلام کرد که هزاران مهاجر آفریقایی در سرزمین های اشغالی را اخراج می کند.

بر اساس این گزارش، کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد این تصمیم را با هدف دفع تهدیدهای بالقوه علیه یهودیان از سوی آفریقایی ها اتخاذ کرده است.

این گزارش به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حاکی است که مقامات آن رژیم ضمن اجرایی کردن این تصمیم، برخی اقدامات تنبیهی دیگر از جمله برخورد قانونی با کارفرمایان و مراکز اقتصادی که از این مهاجران آفریقایی استفاده کاری کنند را عملی خواهد کرد.

براساس این گزارش، وزارت کشور این رژیم نیز اعلام کرد که طرحی را در دست بررسی دارد که براساس آن مقامات قضایی می توانند مهاجران غیرقانونی را بدون محاکمه به مدت یک سال زندانی کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: