تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

درگذشت یک کارگردان سینما

جهانگیر جهانگیری کارگردان سینمای ایران دیروز هشتم دی ماه بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت.
تدبیر24: جهانگیر جهانگیری‌مقدم کار گردانی فلیمهای همچون حادثه در کندوان،مرگ گرگ‌ها،مزدوران،کنسرت روی آب هشتم دی ماه بدلیل ایست قلبی درگذشت و پیکر وی روز سه شنبه تشییع می‌شود.

جهانگیر جهانگیری‌مقدم در سال ۱۳۲۵ در بندر انزلی به دنیا آمد و فعالیت در سینما را در سال ۱۳۴۴ با عنوان دستیار کارگردان و مدیر تدارکات آغاز کرد و علاقه خاصی به سینمای پلیسی و حادثه ای داشت.

بنابر این گزارش از ساخته های جهانگیری می توان به کنسرت روی آب (۱۳۸۹)، افراطی‌ها (۱۳۸۸)، غریبه‌ای در شهر (۱۳۸۸)، چشمک (۱۳۸۷)، ملودی (۱۳۸۶)، بی‌همتا (۱۳۸۰)، یاغی (۱۳۷۶)، حادثه در کندوان (۱۳۷۴)، مجازات (۱۳۷۳)، بدل (۱۳۷۲)، رابطه پنهانی (۱۳۷۱)، تبعیدی‌ها (۱۳۷۰)، رانده شده (۱۳۶۸)، طغیان (۱۳۶۴)، مرگ گرگ‌ها (۱۳۶۴)، مزدوران (۱۳۶۳)، عصیانگران (۱۳۶۰) و سرنوشت‌سازان (۱۳۵۶) اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: