تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۱۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰

تقدیر از دی‌کاپریو و اسکورسیزی

در جشنواره فیلم سانتا باربارا از لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی تقدیر می‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی دو چهره مشهور سینمای جهان حدود یک ماه دیگر در جریان برگزاری جشنواره فیلم سانتا باربارا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش ورایتی، علت اصلی این امر اکران آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی تحت عنوان «گرگ وال استریت» با بازی درخشان دی‌کاپریو است که پنجمین همکاری مشترک اسکورسیزی و این بازیگر مشهور محسوب می‌شود.

اکران این فیلم از روز کریسمس (4 دی) آغاز شده است و پیش بینی می‌شود که گیشه خوبی در منطقه آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان داشته باشد.

قرار است مراسم تقدیر از دی‌کاپریو و اسکورسیزی در تاریخ ششم فوریه در سالن آرلینگتون برگزار شود. راجر دورلینگ مدیراجرایی جشنواره فیلم سانتا باربارا علت اصلی تقدیر از اسکورسیزی و دی‌کاپریو را خلق فیلم های ارزشمند به واسطه همکاری این دو اعلام کرده است.

گرگ وال‌استریت روایتگر داستان فراز و نشیب زندگی «جوردن بلنورت» - یکی از واسطه‌های پیشین وال‌استریت - است که از هزاران سرمایه‌گذار کلاهبرداری می‌کند و در نهایت توسط اف‌بی‌آی در دهه 1990 بازداشت شد.

این فیلم پنجمین همکاری مشترک اسکورسیزی و دی‌کاپریو پس از ساخت چهار فیلم «دار و دسته نیویورکی ها»‌، «هوانورد»، «مرحوم» و «جزیره شاتر» به شمار می‌رود.

نسخه اولیه فیلم اسکورسیزی که سی و چهارمین فیلم این کارگردان 71 ساله محسوب می‌شود، 180 دقیقه بود و به همین دلیل کمپانی پارامونت اکران این فیلم را از 15 نوامبر به تعویق انداخت تا اسکورسیزی زمان کافی برای کوتاه کردن فیلم داشته باشد و در نتیجه این فیلم با مدت زمان 165 دقیقه اکران شد.

البته گرگ وال‌استریت به سبب برخی دلایل از سوی گروه حمایت از حقوق حیوانات تحریم شده است. در این فیلم یک شامپانزه در نقش حیوان خانگی دی‌کاپریو ایفای نقش می‌کند که در اداره اسکیت‌سواری می‌کند، اما صاحبان اصلی این شامپانزه معتقدند که وی پس از این که مجبور به بازی مقابل دوربین شده از صدمه روانی غیرقابل بازگشتی رنج می‌برد.

در گرگ وال‌استریت بازیگران دیگری چون «متئو مک‌کانوی»، «جوناهیل»، «ژان دوژاردین»، «راب رینر»، «کایل شندلر»، «جان برنتال»، «کریستین میلیوتی» و «اتان ساپل» نیز ایفای نقش می‌کنند.

جشنواره امسال فیلم سانتا باربارا از تاریخ 30 ژانویه تا نهم فوریه برگزار خواهد شد و در آن بیش از 200 فیلم به نمایش در خواهند آمد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: