تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

قهر برهانی و درگیری لفظی هواداران

تعویض آرش برهانی از سوی امیر قلعه‌نویی در دیدار راه آهن و استقلال با حاشیه‌هایی همراه بود.
تدبیر24: در حالی که حدود 10 دقیقه از نیمه دوم دیدار تیم‌های راه آهن و استقلال می‌گذشت، هواداران استقلال با تشویق‌های خود خواهان گلزنی آرش برهانی بودند. امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت این بازیکن را از زمین بازی بیرون ببرد و هاشم بیگ‌زاده را جانشین او کند.

به محض بالا رفتن تابلوی تعویض، هواداران با دیدن شماره پیراهن برهانی بر روی تابلو، فریاد اعتراض خود را بلند کردند و ناراحتی خود را از این تعویض نشان دادند. در حالی که برهانی به سمت نیمکت ذخیره‌ها می‌رفت، هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

برهانی به هنگام رسیدن به نیمکت ذخیره‌ها، با پا ضربه‌ای به وسایل روی نیمکت زد و با ناراحتی روی صندلی نشست اما پس از کمتر از یک دقیقه از جای خود برخاست و راهی رختکن شد. ناراحتی وی به قدری بود که صحبت‌های میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال با وی نیز مانع از رفتن او به رختکن نشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: