تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
دختر سفیر فلسطین در پراگ:

کشته شدن پدرم تصادفی نبود

رعنا الجمال دختر سفیر فلسطین در جمهوری چک که هفته گذشته بر اثر انفجار کشته شد، گفت: این انفجار، حادثه تصادفی نبود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری فرانسه از پراگ، این درحالیست که مقام ها و نهادهای رسمی جمهوری چک می گویند که این انفجار و کشته شدنˈجمال الجمالˈ سفیر فلسطین در پراگ عمدی نبوده است.

ˈرعنا الجمالˈکه در شهر فلسطینی ˈرام اللهˈ زندگی می کند، به روزنامه ˈدنزˈ که در جمهوری چک منتشر می شود، گفت که اطمینان دارد که این انفجار و کشته شدن پدرش،حادثه تصادفی نبود و عمدی بود.

ˈجمال الجمالˈ سفیر 56 ساله فلسطین در پراگ که از ماه اکتبر به این سمت منصوب شده بود، در روز اول ژانویه سال جدید میلادی (11 دی) بر اثر وقوع انفجاری در محل استقرار هیات دیپلماتیک فلسطین به شدت مجروح شد و سپس جان سپرد.

این در حالیست که پلیس چک با رد اقدام تروریستی گفته است که این انفجار ناشی از فعال شدن یک دستگاه ضد سرقت نصب شده درون گاوصندوقی بوده که جمال روی آن کار می کرده است.

پلیس همچنین گفته است که سلاح های غیرمجاز در محل هیات دیپلماتیک فلسطین یافته است که نقض پیمان های دیپلماتیک به شمار می رود.

اما مقام های حکومت خودگردان فلسطینی روایت متضادی از این حادثه عنوان کرده اند.

ˈریاض المالکیˈ وزیر امور خارجه حکومت خودگردان فلسطینی گفته است: مرگ سفیر بر اثر فعال شدن تله انفجاری نصب شده روی یک گاو صندوق قدیمی بوده است که به گونه ای تنظیم شده بود که درصورت بازشدن به روش نادرست منفجر شود.

اما یک سخنگوی سفارت فلسطین گفت: این گاو صندوق جدید بوده و اغلب مورد استفاده قرار می گرفته و دارای هیچگونه سامانه ضد سرقت نیز نبوده است.

اما دختر سفیر گفته است که وی بر این اعتقاد است که مواد منفجره هنگامی که محل هیات دیپلماتیک اخیرا از مکان دیگری در پراگ به محل جدید فعلی انتقال می یافته،درون آن جاسازی شده است.

وی بدون ارایه توضیح بیشتری افزود:یک انگیزه سیاسی یا غیر از آن می تواند در پشت مرگ پدرش وجود داشته باشد.

رعنا الجمال گفت:من انگیزه این اقدام را نمی دانم و هیچکس را متهم نمی کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: