تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰

نابودی کارگاه خانگی تولید شیشه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت: یک کارگاه خانگی و صنعتی تولید مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان به همراه مقادیری زیادی مواد مخدر کشف و متلاشی شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان روز یکشبنه به نقل از سرهنگ پاسدار حمید رضا انصاری افزود: این عملیات در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر پس از اطلاع در زمینه وجود لابراتور خانگی تولید مواد مخدر شیشه اقدامات لازم پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: پس ازهماهنگی با مقام قضایی ازمحل مورد نظر بازرسی صورت گرفت و در نتیجه مقادیری زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انصاری بیان کرد: مواد کشف شده شامل تریاک، شیشه، تعداد 500 عدد آلات استعمال و نیز تعدادی آلات تهیه شیشه است.

وی گفت: در این ارتباط دو نفر از متهمان به همراه مواد مخدر و سایراقلام مکشوفه دستگیر و برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان منتقل شدند.

انصاری همچنین از دستگیری دو نفرازعوامل فروش مواد مخدر به همراه چهار کیلو و 900 گرم تریاک خبر داد.

وی گفت: این میزان مواد کشف شده در یک خودروی پژو پارس به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود.

انصاری اظهار کرد: این افراد قصد داشتند مواد مخدر مکشوفه را از مسیر ایستگاه شهید صلاحی وارد شهرستان دشتستان کنند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام عملیات پلیسی و اطلاعاتی خودروی مذکور را توقیف و متهمان را همراه با مواد مخدر کشف شده دستگیر کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: